سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
در جوانی، سخت در عبادت کوشا بودم .پدرم به من فرمود : «پسرکم ! کمتر از آنچه می بینم ، خودت رارنجه ساز که خداوند ـ عزّوجلّ ـ، هرگاه بنده ای را دوست بدارد، از او به کم خشنود می شود» . [امام صادق علیه السلام]
 
ÇãÑæÒ: یکشنبه 103 اردیبهشت 9

"هـو القهـار"

ما عاشق حضرت محمد و امیرالمومنین علی هستیم

دیر زمانی است که دشمنانِ بیدار، با هیپنوتیزم فضای مجازی بسیاری از ما را آرام آرام به خوابی عمیق برده اند. اما در این میان هستند کسانی که از ابزارهای دشمن علیه خودشان استفاده می کنند و با تلاش در جبهه فرهنگی و اعتقادی، سعی در تطهیر این فضا دارند.

بعد از شنیدن خبر تاسف بار تکرار اهانت اهالی کفر به پیامبر رحمت "حضرت محمد صلی الله علیه و آله"، خبر تشکیل کمپین "من عاشق محمدم" در پاسخ به این اهانت بزرگ، جان تازه ای به هر مسلمان دوستدار پیامبر می دهد؛ و افزایش چشمگیر افرادی که به این کمپین می پیوندند، شوق و انگیزه وحدت و حمایت از اسلام عزیز و پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله را مضاعف می کند.

محکوم کردن هرگونه اهانت به اسلام و پیامبر اسلام و سایر ادیان الهی، و حمایت همه جانبه و آشکار از اسلام و حضرت محمد صلی الله علیه و آله، حداقل کاری است که می توانیم به عنوان یک مسلمان انجام دهیم. شاید قبول افتد و ذره ای در مقابل آل الله انجام وظیفه کرده باشیم.

لینک کمپین: "من عاشق محمدم"

(http://instagram.com/p/x3uhLKGcPv)

"بخوان دعای فرج را به یاد خیمه سبز        که آخرین گل سرخ از همه خبر دارد"

 «اللّهم عجل لولیک الفرج»


 äæÔÊå ÔÏå ÊæÓØ بهاری چهارشنبه 93/11/1 | äÙÑÇÊ()
ÏÑÈÇÑå ÈåÇÑí

*باران بهاری*
بهاری
یه بنده خـدا که خیلی اتفاقی پاش به اینجا باز شده و می‌خواد سعی کنـه بیشتر، از خـدا و چیزهایی که خــدا دوست داره بگه - و گـاهی هم از دلنوشته‌هاش- تـا شـایـد...... (نوشته‌های این وبلاگ، صرفاً برداشت‌های شخصی من هستند مگر اینکه منبع آن را ذکر کرده باشم.)

íæäÏ æíŽå

ÌäÈÔ letter4u


ãäæí ÇÕáí
ÂãÇÑ æÈáǐ
ÈÇÒÏíÏ ÇãÑæÒ: 5
ÈÇÒÏíÏ ÏíÑæÒ: 61
ãÌãæÚ ÈÇÒÏíÏåÇ: 209356
ÝåÑÓÊ ãæÖæÚí
ÈÇíÇäí æÈáǐ
ÌÓÊÌæ ÏÑ ÕÝÍå

áíäß ÏæÓÊÇä
íæäÏåÇí ãÝíÏ
ÎÈÜÑäÇãå
 
æÖíÚÊ ãä ÏÑ íÇåæ